Bagaimana untuk Dapatkan Lebih Tinggi - Boleh ke Naturally?

Bagaimana untuk Dapatkan Lebih Tinggi - Boleh ke Naturally?

Ingat lagu itu, "Orang pendek mendapat tiada Sebab untuk Hidup?" Malangnya, itu adalah sesuatu yang melekat dengan banyak orang yang 'menegak dicabar. Bagaimana ada apa-apa stereotaip tentang ketinggian? Persepsi adalah realiti dan sikap ini daripada penduduk umum hari ini mempunyai banyak individu bertanya bagaimana untuk mendapatkan yang lebih tinggi.

Percaya atau tidak, ada langkah-langkah yang boleh diambil sama ada untuk meningkatkan ketinggian anda atau merasa bagaimana tinggi anda berada. Walaupun anda mempunyai lebih banyak pilihan semula jadi sebagai seorang anak muda, terdapat juga pilihan untuk orang dewasa yang boleh membantu dengan keyakinan dan cara di mana orang lain melihat anda.

Sebagai remaja, anda mempunyai peluang terbaik untuk belajar bagaimana untuk mendapatkan yang lebih tinggi. Anda boleh meningkatkan spurts pertumbuhan seorang remaja yang dikenali. Terdapat senaman regangan yang boleh anda lakukan untuk meningkatkan ketinggian anda dan ada juga hormon yang boleh diambil untuk meningkatkan orang-orang yang badan anda secara semulajadi menghasilkan. Jika anda memilih untuk pergi laluan ini, rujuk kepada doktor anda terlebih dahulu.

Walaupun ketinggian anda cukup banyak ditetapkan sebagai seorang dewasa, anda tidak boleh mengambil kesempatan penuh daripada setiap inci yang anda ada. Daftar diri anda di dalam cermin dan melihat jika anda sedang berjalan dan duduk tegak. Jika tidak, anda yang berharga diri ketinggian yang sudah ada! Dengan mengekalkan yang kembali hari berturut demi hari, anda akan pasti untuk mendapatkan beberapa double mengambil dari rakan-rakan anda di pejabat.

Kini terdapat beberapa perkara lain yang mudah untuk dilakukan dan beberapa yang drastik yang akan meningkatkan ketinggian anda. Senaman pernafasan adalah sesuatu yang anda biasa mendengar tentang serta lif kasut. Walau bagaimanapun, sebaik sahaja anda mengambil kasut di luar, ketinggian itu hilang. Jika anda mahu meneruskan sesuatu yang lebih drastik, anda boleh berfikir tentang kaki memanjangkan pembedahan, tetapi ia adalah mahal dan sangat menyakitkan.

Walaupun pukulan terbaik anda untuk meningkatkan ketinggian semula jadi anda akan mengambil tempat pada tahun-tahun yang bungsu itu, anda masih boleh melakukan difikirkan sebagai orang dewasa. Berikut beberapa tips yang kita telah dinyatakan di atas akan membantu anda mendapatkan orang-orang beberapa inci tambahan yang anda cari.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar