Keradangan - Cara semulajadi Meningkatkan Asid Reflux, Jantung Burn dan keradangan yang berkaitan dengannya

Keradangan - Cara semulajadi Meningkatkan Asid Reflux, Jantung Burn dan keradangan yang berkaitan dengannya

Apa itu Asid Reflux?

Esofagus adalah tiub otot yang menghubungkan mulut ke perut kami. Ini kontrak otot bulat untuk membawa makanan dan cecair ke perut. Dalam perut adalah di mana asid berkembang. Asid perut kita biasanya tidak refluks (naik ke) esofagus kami lebih rendah kerana tekanan esophageal yang menyimpan asid ke bawah di dalam perut. Sekarang, jika tekanan yang melakukan pengurangan atas sebab tertentu, asid dari perut boleh mengalir ke belakang ke dalam esofagus yang lebih rendah. Tidak seperti perut yang mempunyai satu halangan pelindung dari asid, esofagus yang lebih rendah sebenarnya dibakar apabila ia terdedah kepada asid perut.

Sekarang mana-mana anda yang telah membaca artikel saya yang lain mungkin akan tahu apa yang saya akan katakan akan datang. Apa yang berlaku kepada esofagus apabila ia berulang kali terdedah kepada asid perut? (Riigghhtt). Asid ini menyebabkan banyak radikal bebas untuk melepaskan, yang membawa kepada tekanan oksidatif, yang membawa kepada keradangan dan kerosakan kepada esofagus.

Tanda-tanda orang mendapatkan refluks kebanyakannya tekanan dada, pedih ulu hati atau chocking. Semakin lama gejala berlaku semakin besar kemungkinan anda untuk membangunkan "esophagitis refluks" dan "esofagus Barrett" - satu keadaan pra-kanser.

Apa yang menyebabkan Reflux?

1. Makanan tertentu - Ia akan membantu anda untuk menghilangkan makanan berminyak atau pedas, kafein, aspirin, coklat, tomato, makanan berasid seperti lemon, oren, grapefruits dan cuka, pengkarbonan, alkohol, kopi dan karbohidrat glisemik tinggi.

2. Peningkatan tekanan abdomen - Ini adalah sebahagian besarnya disebabkan oleh pertambahan berat badan di bahagian pertengahan anda. Tekanan yang boleh memaksa asid daripada perut ke dalam esofagus.

3. Makan makanan kecil - Makan makanan kecil sepanjang hari dan bukan satu satu besar.

4. Duduk selepas makan - Orang ramai boleh mempunyai gejala refluks dengan berbaring selepas makan.

5. Mempunyai Dr. anda menyemak untuk jangkitan - Satu lagi punca refluks adalah "H.pylori". Apabila ini dirawat gejala akan hilang selama-lamanya.

Merawat Asid Reflux.

Pakar biasanya menetapkan ubat untuk mengurangkan pengeluaran asid perut. Itu akan menjadi (1) penghalang H2 seperti Tagamet, Pepcid, atau Zantac atau (2) Nexium, Prilosec, Aciphex, dan lain-lain yang perencat pam proton. Perencat pam jauh lebih kuat berbanding penghalang H2. Mereka akan meningkatkan gejala refluks dan mengurangkan asid perut dengan cepat. Mereka juga sukar untuk berhenti jika anda menggunakan mereka untuk sementara. Apa yang berlaku ialah perut anda sebenarnya bermula untuk membuat lebih banyak asid perut daripada yang pernah mempunyai sebelum ini - yang dikenali sebagai "pemulihan fenomena". Pada ketika itu gejala refluks biasanya kembali lebih kuat membuat Drs. kesimpulan anda mempunyai refluks kronik dan perlu untuk terus berada di ubat selama-lamanya. (Terima-anda syarikat-syarikat farmaseutikal untuk tidak membuat kenyataan ini diketahui).

Pendekatan Perubatan Pemakanan Untuk Merawat Asid Reflux.

Dr. Ray Strand, seorang pengamal perubatan pemakanan terkenal mengesyorkan menghentikan penggunaan perencat pam proton SEKALI esofagus telah sembuh. Kemudian mengambil penyekat H2 (Pepcid, dan lain-lain) dua kali sehari kerana mereka tidak mewujudkan "pemulihan fenomena". Oleh kerana asid menyebabkan kitaran kerosakan radikal bebas, tekanan oksidatif dan keradangan, kawasan yang rosak adalah rendah dengan antioksida dan nutrien yang menyokong mereka. Jadi dalam semua fasa rawatan perubatan adalah penting untuk membina nutrien ke tahap optimum dengan sumber antioksidan melalui gred farmaseutikal makanan tambahan agresif.

Di samping itu, pelaksanaan program kesihatan sepanjang hayat yang tetap akan menyimpan lemak perut kira dan dengan itu mengurangkan berat badan pusat yang kemudiannya mengurangkan tekanan abdomen. Ini memberikan anda peluang untuk mendapatkan relief dengan semua manfaat kesihatan tambahan untuk hidup.

Sue Ferenc telah mencadangkan beberapa individu untuk mempunyai keseimbangan pemakanan yang betul di dalam badan mereka untuk mendapatkan peningkatan dalam tahap kesihatan dan mengurangkan risiko penyakit. Untuk mendapatkan laporan eksklusif beliau pada secara semulajadi mengurangkan kesan keradangan pergi ke http://www.MyNaturalEnergySecrets.com sekarang menuntut laporan percuma anda.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar