Jujur Remedy Home For Kulat Nail

Jujur Remedy Home For Kulat Nail

Adakah anda mempunyai beberapa masalah dengan kulat kuku? Jika anda mempunyai masalah kulat kuku dan anda masih tidak pasti bagaimana untuk menyelesaikan masalah anda, maka artikel ini akan berguna untuk anda. Jika anda telah cuba semua ubat-ubatan dalam buku ini, tetapi anda masih tidak mendapat hasil yang baik, kemudian terus membaca. Cuba ubat rumah untuk kulat kuku mungkin menjadi pilihan yang terbaik untuk anda. Ramai individu cuba ubat rumah untuk kulat kuku dan mereka mendapati bahawa ia berfungsi lebih baik daripada ubat sebenar untuk itu.

Kulat kuku boleh menjadi apa-apa syarat seperti gatal Jock dan kaki makan air. No, kulat kaki kuku tidak sama seperti penyakit kaki makan air kerana ini adalah masalah dengan kulit pada kaki. Walau bagaimanapun, ia dikenali dengan yang disebabkan oleh jenis yang sama kulat.

Kuku kaki lebih cenderung untuk menjadi yang terlibat daripada yang kuku jari adalah, hanya kerana jari kaki sentiasa lembap dan panas kerana mereka berada di dalam kasut anda. Kulat ini terkenal dengan berkembang maju di kawasan-kawasan panas dan lembap. Anda juga boleh mengambilnya di tempat-tempat awam termasuk tandas awam, bilik mandi atau kolam renang.

Minyak pokok Tee merupakan antiseptik semulajadi yang akan membantu untuk melawan jangkitan itu. Ambil sedikit minyak pokok tee, meletakkannya di atas kapas dan sapukan pada kuku kaki yang terjejas. Anda akan perlu untuk melakukan ini kira-kira tiga kali setiap hari. Anda juga boleh campurkan minyak pokok teh dengan sedikit minyak lavender dan sapukan pada kuku dijangkiti dengan bola kapas tiga kali sehari.

Percaya atau tidak, anda boleh meletakkan Listerine ubat pada kuku jari kaki yang sihat untuk mengelakkan kulat kuku. Kami mengesyorkan anda merendam kuku kaki anda dalam beberapa pencuci mulut. Apple cider cuka dan air suam sangat baik untuk menyerap jari kaki anda dalam selama lima belas minit setiap hari. Seperti yang anda lihat, ini merupakan ubat rumah yang besar untuk kulat kuku dan terdapat banyak rawatan rumah lagi. Anda juga mempunyai bawang putih, yang sempurna untuk kulat kuku jari kaki.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar