Perut Kembung Lot? # 1 Punca Perut Kembung dan Bagaimana untuk Penyembuhan Ia

Perut Kembung Lot? # 1 Punca Perut Kembung dan Bagaimana untuk Penyembuhan Ia

Adakah perut anda kembung banyak? Jika demikian maka mungkin ada sebab yang sangat langsung untuk mengapa anda mengalami gas perut dan perut kembung. Mengetahui apa yang # 1 punca kembung perut dan apa yang anda perlu lakukan untuk menyembuhkannya! Paling hebat, anda tidak perlu menggunakan mana-mana ubat-ubatan dan anda boleh mula membuat perubahan yang anda perlu mula berasa lebih baik hari ini. Pertama walaupun membolehkan melihat apa yang menyebabkan masalah ini.

3 Sebab utama bagi Rasa Kembung

# 1. Mencairkan asid perut yang berlebihan pada waktu makan: Apabila anda minum cecair pada makanan ia selalunya akan mencairkan asid perut anda ke titik bahawa perut anda tidak lagi mampu untuk memecahkan makanan yang masuk ke dalamnya. Ia amat penting untuk tidak minum cecair dengan makanan untuk memaksimumkan keupayaan pencernaan anda.

# 2. Kekurangan asid perut dan Pengeluaran Enzim: Kekurangan asid perut dan pengeluaran enzim akan menghalang pecahan yang betul makanan dan sering menyebabkan kembung, gas dan kesakitan pencernaan. Sesetengah orang juga akan mengalami refluks asid apabila terdapat kekurangan berterusan asid perut. Ironinya ialah penubuhan perubatan sedang cuba untuk membuat orang percaya bahawa terlalu banyak asid perut menyebabkan refluks asid, realitinya adalah ia disebabkan oleh yang bertentangan dengan tepat! Apabila perut anda kekurangan asid ia akan mula cuba untuk melahirkan, sama ada dalam usaha fizikal memecahkan makanan atau mendapatkan ia keluar dari badan kerana ia tidak dapat berkesan memecahkan ia ke bawah.

# 3. Candida penumbuhan yg terlalu cepat: A yis dalam badan yang menjadi kulat berbahaya. Anda mungkin tertanya-tanya bagaimana ini boleh menyebabkan kembung perut, juga seringkali jika badan anda kekurangan pengeluaran enzim dan asid perut candida yang harus dipersalahkan kerana ia menghalang kedua-dua pengeluaran mereka apabila ia overgrows. Sebagai candida juga mewujudkan penapaian dalam saluran pencernaan anda yang mewujudkan banyak gas yang menyebabkan kembung semua dengan sendiri dan menolak terhadap perut. Ini dipercayai turut menjadi punca refluks asid tekanan pada perut menyebabkan perut untuk tegas melepaskan asid perut, dengan cara yang sama yang memerah botol air pucuk air keluar.

Oh dan adakah saya menyebut lebih 90% daripada penduduk mempunyai yis ini di dalam badan mereka! Jadi jangan bimbang ia di dalam kamu, soalan itu telah ia terlalu besar dan ia menyebabkan masalah kesihatan semasa anda seperti kembung perut. Perkara terbaik yang anda boleh lakukan ialah mengisi soal selidik cepat dan lihat jika anda memberikan simptom yang cukup untuk menunjukkan penumbuhan yg terlalu cepat candida. Sebaik sahaja anda membuat keputusan bahawa candida adalah masalah untuk anda, anda boleh mula membuat perubahan pemakanan. Ambil makanan tambahan yang betul dan mula bekerja pada menghapuskan faktor-faktor yang menyebabkan ia lebih dikendalikan kesihatan anda di tempat pertama.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar