Universiti Natural Health

Universiti Natural Health

Saya cari ke universiti kesihatan semula jadi untuk mendaftar dalam baru-baru ini. Saya sentiasa berminat dalam kesihatan semulajadi dan saya fikir ia akan menjadi pilihan kerjaya yang baik untuk saya. Saya rasa kesihatan semula jadi adalah sangat menarik kerana ia adalah alternatif dari ubat-ubatan preskripsi kita semua seolah-olah ketagih kini dalam masyarakat ini. Walaupun kesihatan semula jadi yang semakin meningkat kaedah saintifik tidak terbukti selama tempoh masa yang panjang. Saya rasa saya boleh membantu mereka yang ingin dibantu dengan rawatan semula jadi.

Seorang ahli terapi urut seolah-olah saya untuk menjadi cara yang baik untuk mencari rezeki, mungkin tidak apabila lelaki lemak mahu urutan. Kawan-kawan saya Uncle adalah seorang ahli terapi urut selama kira-kira 15 tahun saya berfikir dan dia berkata, beliau membuat hidup yang baik dan kini telah bersara supaya saya dapat bertanya kepadanya untuk nasihat mengenai apa yang perlu dilakukan. Ibu saya telah hidup dengan asma dan bronkitis untuk sementara ini dan dia mengambil pil preskripsi banyak, mereka seolah-olah tidak membuat perbezaan yang banyak dan saya tahu perlu ada lain ubat semula jadi di luar sana untuk membantu beliau.

Saya rasa kita perlu melabur lebih banyak masa dalam mencari rawatan semula jadi baru kerana saya tahu tidak semua rawatan semula jadi telah ditemui lagi. Saya berharap satu hari nanti saya boleh mencari universiti kesihatan semula jadi yang betul kerana saya tahu saya boleh melakukannya orang yang baik, ditambah dengan urutan percuma untuk rakan-rakan saya, ya betul. Saya perlu mencari beberapa universiti kesihatan semula jadi yang boleh membantu saya memulakan pada kerjaya saya benar-benar boleh dibanggakan.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar